wtorek, 9 czerwca 2015

#40 Sokratis Papastatopulos

Hej! Otwierając list od tego zawodnika, pomyślałem, ze nadał go "borrusiowy" niewypał - Immobile, ponieważ widziałem, że niektórzy zagraniczni kolekcjonerzy niedawno dostali przesyłkę od Włocha, ale coś się nie zgadzało - koperta i znaczek (nie były moje).
Nawet nie spodziewałem się, że nadawcą listu był Sokratis, który jest moim ulubionym piłkarzem. Greckim obrońcą poważnie jest zainteresowany kat BVB w finale Pucharu Niemiec - Vfl Wolfsburg, ale słowa włodarzy z Dortmundu były natychmiastowe, ze nie zamierzają nigdzie jego puszczać.


List został wysłany do mnie z Grecji, ponieważ koperta nie była moja oraz niemiecki znaczek, który nakleiłem nie był również mój.
Zdobycze pochodzą z 2 listów, ponieważ już zwątpiłem i wysłałem do Sokratisa jeszcze kilka listów, z myślą, że wcześniejsze się niestety zgubiły. Więc oczekuję przybycia jeszcze jednego listu od Greka.
Sokratis podpisał moje zdjęcia oraz karty Panini oraz dodał kartę BVB. Jedno zdjęcie przeznaczam na wymianę.

Wszystkiego najlepszego dla Sokratisa z okazji dzisiejszych urodzin!


Czas oczekiwania: prawie rok
Sposób zdobycia: listownie

Sokratis Papastatopulos
 Borussia Dortmund
BVB-Merchandising
Felicitasstrasse 2
44263 Dortmund
Germany

















3 komentarze: