poniedziałek, 11 maja 2015

#29 FOGO Unia Leszno

Ostatni post przedstawiają autografy, które zebrałem wczoraj, osobiście po meczu Stal Gorzów - Unia Leszno. Nie udało mi się zdobyć dwóch podpisów z drużyny Byków. Najbardziej cieszy mnie autograf Nickiego Pedersena, który jest moim drugim ulubionym żużlowcem na świecie. Duńczyk również postanowił podarować mi czapkę, której zdjęcia możecie zobaczyć poniżej.
Oczywiście wymienię podwójne zdjęcia.

Czas oczekiwania: -
Sposób zdobycia: osobiście


Piotr Pawlicki

Nicki Pedersen

Adam Skórnicki

Emil Sajfutdinov

Przemysław Pawlicki

Thomas Jonasson


3 komentarze:

  1. Gratuluję! ;-)

    http://ski-jumping-autografy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje
    dodałem cie do polecanych. dodasz mnie też?
    autografygrzesiairafala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń